8 Eylül 2012

Ya Sabır


Abdullah Avcı'ya maalesef bütün saygımı dün akşam itibariyle yitirdim. Açıkçası hazırlık maçlarında eleştirildiğinde daha bi durun arkadaş demiştim ama dün akşam yaptığı tercihlerin mantıksal hiçbir açıklaması yok. Bakın mantıken bir açıklaması olsa oyuncu tercihlerini asla ama asla sorgulamam ama dünkü kadronun mantıklı bir açıklaması yok en azından kendisi öyle bir açıklamada bulunmadı.
Kaleci tercihi doğru idi. Stoper tercihleri de doğruydu ama sağ ve sol bek tamamen saçma bir kurgu idi. Sağ bekte Gökhan Gönül oynamalı idi. Eğer Hamit'in oynamasının ofansif olması ise tamamen saçmalıktır çünkü Gökhan Gönül'de en az Hamit kadar ofansif oynayabilir. Hasan Ali-Hakan Balta tercihini de normalde ben Hakan'dan yana kullanırım ama hadi diyelim ki hücumcu bek oynatmak istedi eyvallah. Mehmet Topal, Emre ikilisine de eyvallah diyelim. Ama arkadaş sen Selçuk İnan gibi bir adamı nasıl oynatmazsın? Şu an bütün sistemlerde sırıtmadan oynayacak iki adamın var elinde biri Emre B. diğeri Selçuk İnan. Sercan Sararer'i genel olarak kimse beğenmemiş. Doğrudur dün çok iyi görünmedi. Ama kendisinde bir ışık var en azından. Ama Tunay Torun kimdir arkadaş? Allah aşkına biri bana açıklasın. Tunay sırf Almanya Ligi'nde oynuyor diye forma buluyorsa ki ben maalesef öyle düşünüyorum kendisinden daha yararlı olacak 5-6 tane adam sayarım. Arda ve Umut son derece başarılılardı. Yapılan değişiklikler de rezaletti.
Peki ben olsam nasıl bir kadro kurardım? Bir kere Hollanda'nın defansif olarak zaaflarını dün bir kez daha gördük yani bu adamlara ön tarafta ciddi bir pres ile çok ciddi sonuçlar alabilirdik ki dün o fırsatları da bulduk aslında. Ön tarafta ciddi bir pres ile geriden gelecek adamlarımla süpriz şutlar ya da pozisyonlar bulmaya çabalardım. Benim çıkaracağım kadro şu şekilde olurdu:

---------------------------Tolga-----------------------------

Gökhan G. ----- Semih --------Ömer----------Hakan B.

-----------------------Mehmet Topal----------------------

------------Selçuk İnan----------------Emre B.-----------

-------------------------Arda Turan------------------------

---------Umut Bulut-----------------Burak Yılmaz------

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam çıkar topalı adı üstünde topal koy hamiti sağa çek ardayı sola emre selçuk dursun bak keyfine ama iyi oldu adaleti sağlayamayan türkiye yenilsin şikenin yasal olduğu bir ülke milli takımının turnuvalarda işi yok bir türk olarak türk milli takımı ve şekeci takımları avrupada desteklemiyorum çok çok iyi oldu umarım her maç yenilirler