27 Ekim 2009

Hala gözlerim 10'u arıyor

Galatasaray Nasıl Kazanır?

Galatasaray'ın FB'yi Kadıköyde yenebilmesi için galiba sahaya profesyonel olan yani GSlı olmayan futbolcularla çıkmalı. Gslı olanlar maçtan önce iyice geriliyor. Oynayacakları varsa da oynayamıyor.

Maç Öncesi Belliydi


Hsonu İstanbul'a gittim. Bayadır sıkılmıştım buralardan biraz kafa dagıtırım iyi gelir dedim. Ama maalesef çok sağlam üşüttüm. Gittiğimden de birşey anlamadım. Neyse pazar aksamı tam maç saatlerine doğru geldim. Vücudumda hiç güç bulamıyordum ama bu maçı da izlemezsem neyi izlicem dedim kendi kendime. Sonra üstümü değiştirirken NTVSPOR'u açtım. Maç öncesi futbolcular arasında kavga çıktı haberini görünce ve kavga edenin Arda oldugunu görünce maçı izlemekten vazgeçtim. Çünkü anlaşılıyordu ki bizimkiler yine çok gergindi. Yattım dinlendim. Kaybedeceğimizden acı ama emindim.

Uyandıktan sonra özeti izleyeyim dedim. Neden yenildiğimizi Vederson'un dısardan cevirdiği Lugano'nun tamamladığı pozisyondan sonra anladım. Lugano koşarken peşinden giden kimse yoktu çünkü. Anlaşııyordu ki GS futbolcuları maçta iyice saçmalamıştı.

6 Ekim 2009

Galatasaray'ın İhtiyacı Olan Futbolcu Tipi ?


Galatasaray'ın şu an tam ihtiyacı olan oyuncu tipi üstteki resimdedir. Onun olmasını artık istemem ama alttaki isim için bastırılırsa ve başarılı olunursa bence cuk oturur tabirine de uyar.

Noluyor Yahu?


Yaw topu topu ligde 1 beraberlik 1 mağlubiyet aldık, bi de Avrupa da beraberlik aldık ki bu puan kayıplarında da eşek yüküyle gol kaçırdık. Zannedersin GS sonunculuğa demir attı. Ne abartıldı durum be arkadaş.

Galatasaray'ın sorunu belli.

Ortasahada kesici oyuncunun yanına oyun kuracak yetenekte bir adam lazım. Linderoth'u muhtemelen o nedenle hala kadroda tutuyoruz.

Defans oyunculuarımız özellikle Servet nedense gereksiz cıkışlara başladılar sezon basında yapılanın aksine.

Hakan Balta'yı stoperde oynatınca sol tarafta defans yapacak adam kalmıyor. Canerle bu iş bence olmaz. Gerekirse Topal stoper oynar ama Balta bu alternatifsizlikte oynamaz. Sol bekte oynaması şart. Daha önceki yazılarımda da Balta'nın bu kanatta olmazsa olmaz olmasının nedeninin sol bekteyken iç stoperlere inanılmaz yardımcı olmasıdır.

Onun dışında Keita farkedilmiyor belki ama her maç sağ beke inanılmaz destek oluyor. Aydın bu özelliği tam olarak sağlayamıyor.

2 Ekim 2009

Serveett Serveeett


Ali Sami Yen'deki Galatasaray taraftarına ricamdır. Lütfen maç başlamadan ya da maç içerisinde defansif güzel hareketler yapınca Servet'e tezahürat yapsınlar. Yoksa bir şekilde alkış almak ya da tezahürat almak için çocuk gibi hucüma cıkıyor. Hele o sağ köşede yapmaya calıstıgı hareketlere hem güldüm hem de sitem ettim. Lütfen servet'e tezahürat yapın yoksa sürekli forvete gidecek bu adam. Rakip de ya gülmekten gol yiyecek ya da Servet'in bıraktıgı boşluklardan gol atacak.

Şut Atın be Şuuuuuttt


H.sonundaki Es-Es maçını ve dünkü Sturm Graz macını izlerken sık sık tekrar ettiğim cümle başlıktadır. Galatasaray maalesef nedense şut denemiyor. Denemeyince de böyle sıkı defans yapmayı başaran takımların kilidini açamıyor. O nedenle tekrar yalvarıyorum GS takımına "şut çalısın ve sut atıııınnn"

1 Ekim 2009

Dün Gecenin Ardından


Çok fena üşütmüş durumdayım bir iki gündür. Birlikten gelip direkt kendimi yataga atıyorum. Bi uyandım BJK macının artık son 10-15 dk sı kalmıs. 2-0'dı durum ben açtıgımda. Maçı izlerken hiç sanki Ş.Ligi'nde bir maç izliyormusum hissine kapılmadım. Sanki bir hazırlık macı gibiydi. CSKA'da bir numara kalmamış ama daha da vahimi BJK da da hayır kalmamış.
Gitmek isteyen bir adamı kim olursa olsun göndereceksin. Zorla tutarsan o adamdan hayır görmezsin. Mustafa Denizli gitmek istediğini söyledi, Bobo zaten gitmek için can atıyordu. Bu adamları bu kadroda tutmak tarihi bir hataydı. Ayrıca Fink'i getirip Cisse'yi göndermekte bence çok ama çok büyük hata.

İzlediğim diğer özet görüntülerinden çıkardığım sonuclar şunlar.

*B.Münih - Juve macı fena olmamış. Bayern'e yazık olmuş.

*Milan-Zürih maçında Zürih kalesinin oldugu bölgede yatır oldugunu düşünüyorum. Dün aksamki macta Milan icin elestirilecek bir husus bence yok. Gol atmak icin daha ne yapsınlar?

*Porto-A.Madrid maçı Porto için bence çok rahat geçmiş. A.Madrid bu kadroyla iş yapamıyor ya helal olsun.

*Manu-Wolfsburg macında ise Wolfsburg teknik direktörü golü attıktan sonra Martins'i almayarak hata yaptı bence. Kontra futbol icin o lazımdı. Berbatov'un da Manu'da her maç ilk 11 de başlaması kanaatindeyim. Herkes maçı çeviren adam olarak Giggs'i görüyor ama bence maçın adamı Berbatov'du.

*Chelsea yine Anelka ile gülmüş. Anelka'dır ne yapsa yeridir diyip geçelim.

*Bordeaux M.Haifa'yı çok zor geçmiş gibime geldi. Haifa fena ataklar yapmamış.

*R.Madrid bu sene durdurulamaz bence. Sadece durdurursa Barca durdurur bu takımı. En iyi transferleri de ne Ronaldo ne de Kaka. Garay ve Alonso bu takımın temel direkleri bence. Geçen sene de hücum anlamında başarılı bir kadro vardı ama defansif zaafları çok fazlaydı. Bu sene daha iyiler.